Solsidan

Nu: Solsidan!

Nytt

Sorry för dålig update! Idag har jag varit i stan med familjen, köpte ett pannband och en toner från Neutrogena.
Mamma hade köpt en halsduk som jag fick också för hon hittade en snyggare haha.


Nu ska jag gå på gåbandet!
XOXO


Nu: Sängen

Hej, förlåt för jag inte bloggade igår med det var lite stressigt i går för när jag kom hem var jag tvungen att städa för vi skulle ha gäster och sedan åkte jag direkt till Elin där Matilda och Linnea va. Nu är jag hemma och är dötts trött, somnade vid 3 tiden så idag hade jag bara tänkt att ta det lugnt!

Just nu





XOXO

Så här ser jag ut idag


Snygga klänningar

Dem här snygga klänningarna vill jag gärna ha!



LOVE P


juice made by me

Nu sitter jag hemma och har precis gjort världens godaste juice tror jag! först skalade jag en apelsin och tog i ca ett halvt paket frysta mango bitar. sen hälde jag i ca 30 cl apelsinjuice och lite konsentrerad saft och mixade med ca 3 dl kolsyrat vatten blev kanon gott!
Om en kvart kommer Matilda(en tjej som hjälper mig med läxorna) hem till och då ska jag fråga henne om några grejer vi har till No provet nästa fredag.





Ciao!


Home

Hej!
Nu är jag hemma från skolan och äter pasta med skinka, mumms!
Gjorde ett svenska prov sista lektionen som jag tror gick bra. Har varit en jättebra dag i skolan idag har varit med goa vänner och haft roliga lektioner, blir så himla glad också när tillexempel någon säger "Fin tröja".
Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan fortsätta att plugga inför so provet imorgon.



 
XOXO

Outfit+facelook

Hej! Nu ska jag snart åka till skolan med mammi. Blir en lång dag idag för vi slutar vid 4 tiden.
Bloggar när jag kommer hem!







Love P

Svar på kommentar

Hej på er! Just nu sitter jag och äter apelsin som jag har kommit på är jättegott haha!
Någon som var anonym frågade vart rosett blusen längst ner till vänster var i från och den är i från Bikbok :D. Tycker dem har väldigt fina grejer där nu faktist!
Kram!


Mjukglass

Redan söndag igen! :(. Helgen går för snabbt!
Under morgonen har jag gått en promenad i Eriksberg, tränat och bara slappat så nu väntar ordklasser!
Här är i allafall lite snygga saker, Kunde inte få med mig alla bilder men här är några kommer göra ett till kolage nästa vecka tror jag


LOVE P


Girls night @ my place

Hej! Föråt för att jag inte har uppdaterat på länge känner lite att jag börjar tröttna på att göra inlägg med webcam bilder och dessutom är det något fel på min picasa, Men jag ska värkligen försöka blogga för dem som läser min blogg!
Snart kommer Elsa och Lovisa k och vi ska titta på filmer och bara ha det mysigt!







XOXO

Sjuk

Nu har jag precis ätit hammburgare och kladdkaka. Är ricktigt förfyldnoch har lite ont i huvudet. Känner mig jättevarm men så fort jag tar av tjoktröjan fryser jag.
Och så är min bikini som skulle kommit förra veckan försenad!! Nu ska jag sluta klaga och titta på någon film och kanske sova lite sen!

XOXO

Måndag


Hej!
Nu har jag ätit matoch skrivit klart spanskan+att vi har fått tillbaka vattnet i kranarna skööönt!
Skoja inte när jag säger att jag har haft hicka säkert 7 ggr idag och jag har haft väldigt ont i magen också och det har jag nu med så jag hoppas att jag mår bättre imorgon!
Detta hade jag på mig idag


Grymt bra kvalité på bilden!
Hej då!

SPK

Hej!

Från Lovisa: Men vadå grammatik?!

Man måste ju lägga till själva ändelsen på verben som slutar på AR, ER och IR så att det blir så här tillexempel nosotros bebemos  och yo he hablado con Elin. Å det är väll gramatik.

Hoppas du fick svar på din fråga!

Ni glömmer väll inte....;)

....Solsidan som börjar om 4 minuter!



XOXO

Pluggar

Hej! Sorry för att jag inte har uppdaterat idag har varit i kungsmässan till klockan fyra och direkt när jag kom hem satte jag mig med spanska uppsatsen tills imorgon...
Nu har vi precis ätit fisksoppa och snart ska jag hoppa in i duchen
Uppdaterar mer ikväll



Fy för spanska grammatik!

XOXO

Jacuzzi

Hej!
Nu har jag presis badat jacuzzi och kollat på Beck-I guds namn(skräckfilm ahahahahaha).Så nu ska jag ta på mig myskläder och svepa in mig i en gosig fillt och käka grönsaksdipp igen haha, hoppas ni får en fortsatt trevlig lördags kväll!


Vad gör man när det inte går att ladda in bilder till picasa och man vet att det är jpg-format, Tacksam om någon vet! :(

Update

Hejsan!
Nu sitter jag i mitt rum och gör inte speciellt mycket, Igentligen skulle jag och Elin ha gått på bio idag men vi hittade ingen bra som jag den tiden vi kunde så vi ska göra det någon annan gång istället.
Nu ska jag ta och rycka upp mig lite, kanske städa eller jobba lite matte!




XOXO P


Grönsaksdipp är gott...

Nu sitter jag och käkar grönsaksdipp som faktist är supergott!
Ha det gött, Hej då!


T.G.I.F

Hejsan! Nu sitter jag med min datar i knät och tittar bloggar och lyssnar på musik, Vi har beställt kinamat och köpt godis. En typisk fredag kväll hos familjen Larsson haha! (sorry för alla webcambilder har bestämt att jag ska köpa en kamera snart )
Just nu...

Tack för dem fina kommentarerna, värmer!

XOXO P

Outfit

Hejsan!
Är på toppen hummör! Har varit en rätt slapp men rolig dag i skolan faktiskt.
Nu komm jag hem för ett tag sen och har ätit en hallon muffins, MUMMA!Fick förresten en kommentar från Elsa som frågade varför jag fick grejerna av mina kompisar och grejen jag fick av stina sa hon när jag frågade att hon tyckte att jag skulle ha en sån gimmiband för min andra har gått sönder och hon vet att jag gillar sånna och grejen jag fick av Linnea va en försenad födelsedags present ,Hur gullit!




XOXO P

YEEEI!

Hej!
Nu går det äntligen att ladda upp bilder igen, Tack Filippa! Så nu kan jag visa vad jag fick av mina söta vänner Linnea & Stina! (Nyckelknippan är från S och spagrejerna från Linnea)
 

XOXO-Bloggar mer senare!

I skolan

Hejsan! Just nu sitter jag i bibblioteket och har precis käkat muffins haha! *GÅR INTE ATT LADDA UPP BILDER* ses när jag kommer hem! XOXO

Fina vänner

Nu har jag precis kommit hem från en lång men rätt så rolig dag i skolan.Först började vi med att ha spanska, sedan c-språk, engelska, lunch, so, gympa och sista lektionen hade vi syslöjd haha. Jag fick jätte söta grejer av 2 st kompisar idag , jättegulliga saker värkligen men det går inte att ladda upp bilder just nu så får vänta och hoppas att det går ikväll!! Just nu hattar jag Blogg.se!!!!

Velour

Ååå vad jag vill ha någon utav dem här snyggingarna!!
En stor hiss till velour helt enkelt.

Alla kommer från Odd Molly förutom nr 5 som kommer från Chillnorway.

Puss och kram Paulina


Leaving on Monday morning...

Hej nu har jag dushat, målat naglarna och gjort "inbakade" flätor hihi!
Har precis börjat kolla på legally blonde 2 sedan ska jag sova , bloggar mer imorgon

PUSS och KRAM!

SPK



Svar: Hej Anna! Byxorna kommer ifrån:
1&2 - Modekungen.se
3 - Lindex
4 - Ginatricot
5,6,7 - Nelly.com

Kram, P


beställd!

Denna fina bikinin beställde jag nyss!


Nu har jag städat klart!

Nu har jag äntligen städat klart!
Har köpt en mysig matta och slängt ut en gammal hylla som bara stod och samlade skräp, känns mycket bättre tycker jag när man kan börja en ny vecka med städat rum!




VAD TYCKS?!

XOXO P


STÄDA

Hej på er! Nu är jag i full gång med att storstäda , uppdaterar när jag är färdig med de!


stööökigt rum............

XOXO P

Hurry!

Hej nu ska vi åka!
MENINGDFULLT INLÄGG!
Bjuder på 3 bilder på mig som jag tog precis




Black


Den här tunikan köpte jag på mq rean igår, Dem har väldigt mycket rea där nu!
Nu ska vi åka till Alllum snart och senare i kväll ska vi åka till några kompisar.
Bloggar mera när jag kommer hem.

XOXO Paulina

7:de Januari

Kolla in dem här snyggingarna, Mina favotiter är nog dem beiga byxorna längst ner i mitten tror jag!


kiss & hugs!


Ny blogg på blogg.se

Hej på er! :)
Välkommen till min nya blogg , här kommer jag blogga om mitt liv, kompisar och shopping etc.
Hoppas ni gillar den och kikar in en gång igen!
Kramar

Jag, Alicia, Lovisa, Victoria och Matilda. ♥

RSS 2.0