En kompis som har betydit väldigt mycket...

...Är min bästa kompis Elin Kjellén♥. Hon ställer alltid upp för mig och jag kan prata om henne om allting! Om det har hänt något är hon den första jag ringer, vi berättar allt för varandra. Nu har vi snart varit vänner i 4 år och även fast vi har bråkat älskar vi varandra för mycket för att släppa taget om varandra. Tror nästan att du är sur på mig om du inte ringer mig på en dag haha. Om jag inte skulle hitta dig vet jag inte vad jag skulle gjort. Jag ler när jag tänker på minnerna jag har med dig när vi var ute med din båt och va i spanien tillsamans och massa massa mer.
Kärleken övervinner allt-Amor vincit omnia ♥♥




Kommentarer
Postat av: Elin kjellen

ÄLSKAR DIG GULLIS!!!!!!



NU OCH FÖR ALLTID! ♥♥♥♥♥♥



2011-02-06 @ 21:43:18
URL: http://elinvkjellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0