Sorry, skolan tar över mitt liv!

Rubriken talar! Hr haft så mycket läxor och prov den senaste tiden så det är helt sjukt. sitter och skriver lite om Danmark och Sverige och jämför länderna som ska vara klart på fredag, men snart är det iallafall lov! Lite senare ikväll ska jag gå på bio med familjen, Svinalängorna. Måste erkäna att jag följde med mest för jag inte hade något annat att göra och popcornen. Men vem vet kanske den är bra trots allt, Vissa säger att den är väldigt hemsk och jag gråter typ till alla fimer där det händer något hemskt, vare sig det är en katt/hund som har dött eller om det är en person som blir misshandlad är alvarligt sjuk eller dör!
Just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0